Звіт керівника 2019-2020 навчальний рік

Шановні батьки!

Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно- технічних навчальних закладів», від 23.02.2005 р. №178 «Про затвердження примірного положення звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно – технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», я, керівник закладу дошкільної освіти Рева Ольга Петрівна, звітую перед Вами про свій персональний внесок у підвищення рівня освітнього процесу установи протягом 2019-2020 навчального року. Звітування проводиться з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в нашому закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.
У моєму звіті охоплюються такі питання:
• організація освітнього процесу та різних форм повсякдення вихованців;
• створення умов для варіативності дошкільної освіти та вжиті заходи щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес;
• зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази установи;
• залучення додаткових джерел фінансування закладу та їх раціональне використання;
• забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки;
• соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників;
• залучення педагогічної та батьківської громадськості ЗДО до управління його діяльністю, співпраці з громадськими організаціями.
Мета звіту:
Головною метою закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні. Керівництво закладом здійснюю я, директор, згідно з Статутом.

1. Загальна характеристика ЗДО

Заклад дошкільної освіти «Сонечко» Бобровицької міської ради.
Форма власності – комунальна, підпорядкований відділу освіти Бобровицької міської ради.
Розташований за адресою: вул. 30 років Перемоги, 202, м. Бобровиці, Чернігівської області, к.т. 2-44-32.
Основні характеристики дошкільного закладу:
Площа земельної ділянки - 0,9589 га
Загальна площа – 1084,2 кв.м.
Площа присадибної ділянки – 400 кв.м.
Загальна площа приміщень – 927,7кв.м.
Заклад працює за п`ятиденним робочим тижнем протягом 10,5 годин.
Вихідні дні: субота, неділя, святкові та неробочі дні.
Щоденний графік роботи закладу: 7.30 – 18.00.
Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:
Музично-спортивна зала;
кабінет практичного психолога;
методичний кабінет;
кімната природи;
прогулянкові майданчики для кожної вікової групи, спортивний;
ізолятор.

2. Склад вихованців

Заклад дошкільної освіти розрахований на 78 місць. В 2019 – 2020 н.р виховувалися 89 дітей дошкільного віку.
Групи комплектуються за віковими ознаками.
У закладі функціонують 4 різновікові групи: молодша, 2 середні, старша 1
Зараховування дитини до закладу здійснюється:
на підставі заяв батьків, або осіб, які їх замінюють;
медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря;
медичної довідки про епідеміологічне оточення;
ксерокопії свідоцтва про народження дитини;
документа для встановлення батьківської плати.
Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) в закладі проводиться оздоровлення дітей.
Заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та літній оздоровчий період. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу.

3. Вжиті заходи щодо забезпечення закладу освіти кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

Кількісний склад працівників закладу:
Кількість штатних одиниць за штатним розписом – 21,3
Кількість фактично зайнятих посад – 21,3
Кількість педагогічних працівників – 9
Обслуговуючого персоналу – 11
Кількість педагогічних працівників за посадами: директор -1, вихователь-методист – 1, музичний керівник – 1, вихователів – 5, практичний психолог – 1.
Педагогів з повною вищою освітою – 7 осіб; середньою-спеціальною – 2 особи.
За стажем роботи: до 10 років – 5 осіб; до 30 років – 3 особи; більше 30 років – 1 особа.
В 2019-2020 навчальному році відповідно до плану курсову перепідготовку пройшли 4 педагогічні працівники. Проатестовано 3 педагоги з яких 2 присвоєно « спеціаліст другої категорії», 1 педагогу встановлено 11 тарифний розряд.
Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал, а саме: спеціалістів вищої категорії – 1 (О.Терес ); спеціалістів І категорії – 2 О.Рева, О.Божа), спеціалістів 2 категорії - 2 (Д.Скороход, С.Корнієнко), спеціалістів – 3 (О.Шило. Л.Пісковець, Я.Мажуга).
Директор закладу – Ольга Рева, має повну вищу педагогічну освіту, першу кваліфікаційну категорію, 32 роки педагогічного стажу, стаж роботи на посаді директора – 17 років.
Вихователь-методист закладу – Оксана Терес, має повну вищу педагогічну освіту, вищу кваліфікаційну категорію, 27 років педагогічного стажу, стаж роботи на посаді вихователя-методиста – 2 роки
Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом заклад укомплектований згідно з штатним розписом, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм, передбачених колективним договором.

4. Персональний внесок керівника з підвищення рівня організації освітнього процесу у закладі освіти.

Вжиті директором закладу заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку.
Планування роботи здійснювалося відповідно до Інструктивно – методичних рекомендацій «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 02.07.2019 №1/9-419). Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи закладу дошкільної освіти, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у освітній процес, згідно з концептуальними засадами Базової програми.
Плануючи роботу педагогічного колективу на 2019-2020 навчальний рік, колектив ставив перед собою такі завдання: побудова освітнього процесу відповідно до Базового компонента, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України;
використання в освітньому процесі інноваційних технологій з екологічного виховання;
охорона життя та зміцнення здоров’я дітей;
забезпечення інтелектуального, особистісного та фізичного розвитку дитини;
здійснення необхідної корекції відхилень в розвитку дитини; взаємодія з сім’єю у вихованні дітей для забезпечення повноцінного розвитку дитини;
підвищення професійної майстерності педагогів на основі досягнень передового досвіду вихователів району, вихователів свого закладу;
розвиток творчих та розумових здібностей дитини;
залучення дітей до загальнолюдських цінностей.
Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в закладі функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для педагогів та батьків. Протягом 2019-2020 навчального року кабінет поповнився наочно – дидактичними посібниками, науковою, навчально – методичною літературою, роздатковим матеріалом, атрибутами, дидактичним матеріалом. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями.
Педагогам закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів закладу, міста, інших областей, проходження курсів підвищення кваліфікації.
Вихователі закладу використовують сучасні наукові психолого-педагогічні досягнення, інноваційні технології під час проведення освітнього процесу.
У 2019-2020 навчальному році педагогами здійснювалося впровадження таких інноваційних технологій:
«Спадщина В.Сухомлинського» (вихователь Рева О.П),
«Застосування коректурних таблиць у роботі з дошкільниками» Н. Гавриш (вихователь О. Терес ),
«Прийоми ейдетики у навчальній діяльності» І. Матюгін (вихователь О.Шило),
«Використання ігрових технологій» за методикою Нікітіних (вихователь Д.Скороход),
«Школа партнерства» Ш.Амонашвілі (вихователь Л.Пісковець),
«Методика елементарного музикування» Карла Орфа (музичний керівник Ю.Даруга).
Протягом року педагогічним колективом була проведена така методична робота а саме:
в грудні місяці семінар для директорів району: «Мистецтво взаємодії ЗДО та батьків вихованців», який отримав позитивну оцінку з боку директорів та методиста;
робота творчої майстерні «Уроки доброти»;
творчої групи «Використання ігрових технологій навчання для формування екологічної культури та свідомості дошкільнят»;
клуб молодої сім’ї;
педагогічні посиденьки, читальні «Виховання дбайливого ставлення до природи»,
«У світі казки»,
«Підходи до розвитку мовлення дітей»,
«Маленькі дослідники»,
«Бережливе ставлення до іграшки»,
«Використання мнемо- таблиць»;
психолого – педагогічний тренінг «Пізнай себе – пізнай світ»;
перегляд занять та режимних моментів – обмін досвідом: «Подорожуємо осінньою країною здоров’я» (вихователь О.Рева), «Пустотлива хмаринка» (вихователь Д.Скороход), «Осінь – радісна пора» (вихователь С. Корнієнко), «Восени чудово - різнокольорово» (вихователь Я.Мажуга), «Таємниці намистинок» (вихователь О.Шило), «До таємниць рідного слова» (вихователь О.Терес), «Фітовітальня тітоньки Сови» (вихователь О.Божа), «Подорож до білочки в ліс» (вихователь О.Рева), «Без шкоди до природи» (вихователь О.Терес), «У пошуках рукавички» (вихователь Л.Пісковець), «Подорож до весняного лісу» (вихователь Л.Пісковець), «Без шкоди до природи» (вихователь О.Терес),;
вернісаж дитячих малюнків: «Я все люблю в своїм краю», «Україна очима дітей», «Родинний віночок», «Наша мила Україна», «Зима чарівниця», «Перші весняні квіти», «Подарунок товаришеві», «Вогонь добрий, вогонь злий»;
виставки - презентації куточків природи, книги, емоційного розвантаження, «город» на підвіконні;
місячник «Увага! Діти на дорозі», Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності, Тиждень поженої безпеки, День цивільного захисту;
майстер – клас «Як мотивувати дітей до пізнання природи», «Нетрадиційні техніки малювання, як засіб розвитку дитячої образотворчої діяльності»;
вихователі О.Рева, О.Божа, Д.Скороход брали участь у «ІІ Всеукраїнському занятті доброти»;
матеріали вихователя – методиста О.Терес надруковані в каталозі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід». Назва матеріалу «Вчимося міркувати і в казку мандрувати» ( робота публікується у № 01/2020).
на сайті висвітлюється матеріал з життя закладу;
розпочато роботу над проєктами «Дерева наші друзі», «Кімнатні рослини», «Маленькі екологи»;
проведені екскурсії до ЗЗСО, спільні виставки з учнями «Осінні фантазії», «Краса навколо нас», «Казку творимо власноруч», майстер – клас «Немає переводу добрим звичаям народу.

5. Організація різних форм виховної роботи.

Освітній процес у закладі здійснюється відповідно до Державного стандарту і програми виховання і навчання дітей «Українське дошкілля». Рішення про вибір програм «Впевнений старт», «Соняшник» обговорено й схвалено педагогічною радою закладу ( протокол № 1 від 31.08.2019 р).
Основною формою освітнього процесу в закладі залишаються заняття з різних видів діяльності. Вихователі проводять заняття індивідуальні, групові, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові.
Організація життєдіяльності дітей включала в себе гурткову роботу, трудову діяльність, самостійну, художню діяльність, роботу з безпеки життєдіяльності. Проводились Дні здоров’я, тематичні тижні, свята, ранки, екскурсії, музично – спортивні розваги, організовувалися конкурси, вікторини та виставки дитячих малюнків та поробок, спільних робіт з батьками та вихователями.

6. Залучення додаткових дерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Матеріально-технічна база закладу поліпшувалась за рахунок спонсорських та благодійних внесків батьків вихованців. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази закладу – є одним із провідних напрямків роботи директора. До початку навчального року працівниками, батьками було проведено косметичні ремонти групових кімнат, роздягалень, спалень, музичної зали, харчоблоку, коридорів, кабінету директора та підсобних приміщень.
Заклад забезпечений м’яким та твердим інвентарем, посудом та іншими господарчими товарами: придбані іграшки відповідно до віку дітей, методичні посібники, дидактичний матеріал, канцелярські товари. Але потребує часткової заміни постільної білизни, ковдр , матрасів, подушок, килимів, столів, стільців та посуду.
В підготовці закладу до нового навчального року були виконані такі роботи :
пофарбовано туалетні та групові кімнати, роздягальні, харчоблок, переклеєно 4 спальні кімнати, їдальню, кабінет природи, коридори;
замінено 22 світильники, 3 дверей;
придбано пізнавальні центри на суму 9153 грн.;
музичну колонку на суму 6300 грн.;
дитячі столи на суму 7304 грн.;
зроблено капітальний ремонт ігрового павільйону молодшої групи на суму 13160 грн;
фарба та інші будівельні матеріали для ремонтних робіт придбано міською радою;
пофарбовано споруди на ігрових майданчиках.
За благодійні кошти хочу висловити слова щирої вдячності батькам наших вихованців та спонсорам за матеріальну підтримку та допомогу у вирішенні поточних , нагальних питань.

7.Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я дітей та працівників.

Одним з приорітетних напрямків керівника є забезпечення соціального захисту, збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу. Раціон харчування вихованців збалансований згідно вимог організму дитини в білках, жирах, вуглеводах, мінералах та вітамінах на добу.
Заклад підготувавлений до літнього оздоровчого періоду: завезений пісок, придбано необхідну кількість дезінфікуючих і миючих засобів, іграшки для гри з водою і піском, виносний спортивний матеріал: кеглі, ракетки для гри в бадмінтон, скакалки тощо. Поповнили аптечку першої медичної допомоги. По усій території закладу було прокроновано дерева, пострижено кущі, посаджено город, присадибну ділянку, дослідні ділянки, квітують квітники.. Велика увага приділяється питному режиму , та сезонному одягу дітей.
Харчоблок забезпечений 2 кухарями. Порядок організації харчування дітей здійснювався згідно чинного законодавства. На початок року було складено та надано до відділу освіти списки дітей пільгових категорій: діти з багатодітних сімей отримували харчування – з 50% знижкою, діти, батьки яких були в зоні АТО харчувались безкоштовно. Я та вихователі тримаємо на постійному контролі оплату за харчування, борги по батьківській оплаті відсутні. Режим харчування в закладі трьохразовий. Продукти харчування та продовольча сировина надходять в ЗДО разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість. Завозять продукти регулярно. Заявки на них виконуються в повному обсязі. Графік видачі їжі з харчоблоку дотримується. Розподіл їжі за об’ємом протягом дня виконується. Щоденне меню складається з урахуванням наявних продуктів харчування. Строки реалізації продуктів дотримуються. Видача страв з харчоблоку проходить після зняття проби директором. Добова проба щоденно залишається на харчоблоці в холодильнику. Вихователями усіх вікових груп ведеться робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят, консультативна робота щодо харчування дітей вдома. Адміністрація постійно контролює якість страв та харчування дітей в групах. За результатами контролю проводяться індивідуальні бесіди, заслуховуються питання про харчування на нарадах при директору. Контроль за якістю харчування, санітарно-гігієнічним станом закладу ведеться держспоживслужбою, про що свідчать акти перевірок. Пропозиції вказані в актах, виконуються згідно зазначених термінів.
Санітарно-освітня робота серед батьків проводиться через бесіди, консультації. Розроблено заходи спрямовані на адаптацію новоприбулих дітей, зниження захворюваності в осінній період, а також роз’яснювальної роботи серед батьків щодо ізоляції хворих дітей з дитячого колективу для швидшого їх одужання. Безпосередньо у групах проводиться консультативна робота з батьками щодо оздоровлення дітей вдома та в умовах закладу дошкільної освіти. Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листам непрацездатності.
Педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення - згідно діючого законодавства (ст.57) Закону України «Про освіту».
Відповідно до Закону України «Про охорону праці», були проведені повторні та позапланові інструктажі з охорони праці, з охорони життя і здоров’я дітей, пожежної безпеки, надання першої медичної допомоги.
Робота педагогічного колективу та всіх робітників закладу щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні, програм, та спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.
Протипожежна безпека у закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб. В грудні місяці проведено День цивільного захисту разом з працівниками Бобровицького РВ У ДСНС.
Протягом навчального року проводиться «Тиждень безпеки» з цікавими та змістовними заходами. Для дітей дошкільного віку було організовано екскурсію в пожежну частину. Таким чином контроль із питань з охорони праці та безпеки діяльності в ЗДО мав комплексний характер. Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір, ухвалений на зборах трудового колективу. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально – економічних, виробничих і трудових відносин.
Щодо соціально – трудових пільг, гарантій, компенсацій адміністрація та орган профспілкової первинної організації забезпечують належні умови соціального захисту працівників.

8. Моральне та матеріальне стимулювання працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення:

З метою морального стимулювання кращі педагоги та обслуговуючий персонал за успіхи в роботі, адміністрацією закладу були нагороджені грамотами, подяками та грамотою районної державної адміністрації. Згідно з існуючими законодавчими актами та Положенням про щорічну грошову винагороду та преміювання працівники закладу одержали грошову премію.
Випадків виробничого та дитячого травматизму за звітний період зареєстровано не було.
Адміністрацією та вихователями закладу ведеться постійна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Проводяться “Дні відкритих дверей”, батьківські збори, консультації, працює «Клуб молодої сім’ї», свята, розваги.
Вам, шановні батьки, я бажаю творчості і наснаги у вихованні Ваших дітей, бути готовими до щоденної наполегливої, копіткої праці, бути для Ваших малят в усьому прикладом для наслідування. Зичу Вам лише позитивних емоцій, щоб Ваші дітки – наші вихованці Вас тільки радували.
Кiлькiсть переглядiв: 294

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930